Frigjøringen fra slaveriet

free-yourself

På grunn av feilinformasjon i flere hundre år, er det få som forstår det som vi underviser om. De som er umulig å nå, er medlemmer av den tilpasningsdyktige enfoldighetskirken.

Jesus sa da til de jøder som var kommet til tro på ham:

Dersom dere blir i mitt ord, da er dere i sannhet mine disipler, og dere skal kjenne sannheten, og sannheten skal frigjøre dere.

Åpenbaring i Ordet og bare det, frigjør mennesker.

De svarte ham: Vi er av Abrahams ætt og har aldri vært treller; hvordan kan du si: Dere skal bli fri?

Jesus svarte dem: Sannelig, sannelig, sier jeg dere: Hver den som gjør synd, er syndens slave.

Slaven blir ikke i huset til evig tid; sønnen blir der til evig tid. Det er viktig at vi blir arveberettigede sønner og døtre. Det er de sønnene som er omtalt slik: Dem vil jeg i mitt hus og innenfor mine murer gi et minne og et navn bedre enn sønner og døtre; et evig navn vil jeg gi dem, som ikke skal utryddes.

 

Det er to valg. Enten er du slave eller så er du fri.

Den som lever i synd, er syndens slave.

 

Det er sannhetens ord som gjør deg fri. Ordet har kraft til å rense deg hvit som snø, og ordet har autoritet til å sikre din framtid fri for synd.

Det har innebygd makt til å rense hvert steg du tar, dersom du vil..

 

Om du skulle falle i synd, så har vi også da et sikkerhetsnett..

